В'єтнамки Havaianas виходять за рамки простого пляжного взуття. Популярність шльопанок бразильського виробника Havaianas важко переоцінити.
Havaianas вперше з'явилися на ринку Бразилії в1 Недорога та надійна, вона була чудовим рішенням для домогосподарок, продавців та працівників доків. У 1994 році компанія продавала 70 мільйонів пар на рік і потребувала серйозної зміни маркетингової та збутової стратегії. Компанія-виробник Alpargatas вирішила вивести в'єтнамки у вищий клас, і довірилася креативному директору AlmapBBDO Brasil Marcello Serpa.
З того часу кожна рекламна кампанія бренду — витвір мистецтва. Хоча і комерційне. Серпа вперше в Бразилії використав метод стратегічного планування і запропонував слоган «Всі носять їх». У рекламі стверджувалося, що їх носить більш високий соціальний клас, ще до того, як вони справді стали їх носити. Результатом стало те, що в перший же рік Alpargatas, власники торгової марки, подвоїли продажі, і змогли розширити модельний ряд з уже більш високою ціною. p>Характеристики:
Верх: Спінений ПВХ
Підошва: Спінений ПВХ
Країна-виробник: Бразилія
Країна походження бренду: Бразилія
Особливості
Слоган компанії Havaianas «Їх носять усі!» є дійсністю та підтверджує якість, стиль та модну течію даного взуття.
Характеристики товара | |
Стать | Унісекс |
Колір | Жовтий |
Сезон | Літо |
Матеріал | ПВХ |
Бренд | Havaianas |
Особливості | Слоган компанії Havaianas Їх носять усі! є дійсністю та підтверджує якість, стиль та модну течію даного взуття. |